جمعه ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ |۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 13, 2024
نهمین نمایشگاه کتاب

حوزه/ مدیر پژوهش و توسعه علمی حوزه علمیه خراسان از ارائه ۱۲ نوع برنامه متنوع و خدمات ویژه در نهمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی خبر داد.

حجت‌الاسلام محمدصادق رجایی‌خراسانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه علمیه خراسان، با اعلام زمان نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی از ۲۶ شهریورماه لغایت ۲ مهرماه در مجتمع حوزوی آیت الله شاهرودی(ره) گفت: این نمایشگاه با ارائه ۲۰۰۰۰ عنوان کتاب از ۱۴۰ ناشر مطرح کشوری و بین‌المللی در مدت زمان هشت روز از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۷:۳۰ برگزار می‌شود.

مدیر پژوهش و توسعه علمی حوزه علمیه خراسان افزود: در کنار برگزاری نمایشگاه، ۱۲ نوع برنامه متنوع شامل اجرای طرح تأسیس یا تجیهز کتابخانه‌های تخصصی، اجرای بیستمین دوره طرح اهدای کتاب(اهدای دانایی با توزیع قریب به ۱۰ هزار جلد کتاب)، توزیع بُن خرید کتاب به پژوهشگران، اساتید و طلاب، نشست‌های علمی، ارائه مشاوره‌های پژوهشی، رونمایی از تازه‌های نشر، معرفی کتاب و کتب برگزیده فراخوان‌های آثار پژوهشی، معرفی ناشران نمایشگاه، استودیو تخصصی نمایشگاه، ارائه کتب کودک و نوشت افزارهای ایرانی اسلامی و ملزومات آموزشی، گفت‌وگوی علمی با علما و اساتید دروس خارج حوزه و معرفی فعالان حوزوی در عرصه بین‌الملل، همزمان با این رویداد بزرگ علمی فرهنگی اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برای ۹۵۰۰ نفر از حوزویان استان خراسان بن خرید کتاب بر اساس رتبه بندی پژوهشی و آموزشی در نظر گرفته شده افزود: امسال هزینه تأمین بن با مشارکت حوزه علمیه خراسان، آستان قدس رضوی و نماینده ولی فقیه در استان خراسان تأمین شد و پیش بینی می‌شود تا ۱۲ هزار نفر از این نمایشگاه بازدید نمایند.

حجت‌الاسلام رجایی‌ خراسانی در خصوص توزیع بن رایگان به پژوهشگران گفت: پژوهشگرانی که سوابق و رزومه پژوهشی خود را در پورتال طلبگی خود ثبت نموده باشند و مورد تایید قرار گرفته باشد، رتبه بندی شده و از رتبه ۱ تا ۵ به صورت پلکانی بن رایگان خواهند گرفت، همچنین برگزیدگان رتبه ۱ تا ۳ فراخوان آثار پژوهشی حوزه بن رایگان دریافت می‌کنند.

وی یادآور شد: ناشران شرکت کننده در نمایشگاه نیز بر اساس آئین نامه نمایشگاه آثار خود را با تخفیف حداقل ۱۵ درصد ارائه خواهند کرد.

مدیر پژوهش و توسعه علمی حوزه علمیه خراسان از عموم دانش‌پژوهان، طلاب و دانشجویان، اساتید حوزه و دانشگاه و همه علما و فضلای حوزوی دعوت کرد از این نمایشگاه بازدید نمایند.

لازم به ذکر است؛ علاقه‌مندان به اخبار و رویدادهای علمی پژوهشی می‌توانند با عضویت در کانال رسمی معاونت علمی حوزه علمیه خراسان در پیام‌رسان ایتا به نشانی http://eitaa.com/joinchat/1846018082C067d491c5f از تازه‌ترین اخبار پژوهشی و رویدادهای علمی مطلع شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha